Praktyczny upominek – kalendarz z logo firmy

Koniec roku jest dobrym momentem, aby podarować klientom firmowe upominki. Takie praktyczne gadżety są perfekcyjnym nośnikiem treści reklamowych. Warto więc rozszerzyć działania marketingowe firmy o użyteczne gadżety promocyjne, tj. kalendarze firmowe.

Kalendarze dla firm - co należy mieć świadomość tego? Wyróżnia się wiele rodzajów kalendarzy. Są to: kalendarze ścienne plakatowe, kalendarza trójdzielne składane, kalendarze biurkowe (stojące albo leżące) a także kalendarze książkowe. Pośród kalendarzy książkowych można wymienić takie rodzaje jak: kalendarz kieszonkowy czy kalendarz indywidualny. Jak widać, kalendarze reklamowe mogą mieć różną formę, co daje możliwość dopasować wybór do konkretnego klienta. Decydując się na kalendarze reklamowe, powinno się wziąć pod uwagę kilka bardzo istotnych aspektów. Przede wszystkim wskazane jest, aby producent kalendarzy miał wieloletnie doświadczenie w biznesie poligraficznej i proponował cały szereg różnorakich rozwiązań. Projekt kalendarza przeznaczonego na prezent dla kontrahentów czy klientów musi posiadać spersonalizowany charakter. W praktyce znaczy to, że powinien szatą graficzną nawiązywać do identyfikacji wizualnej firmy, tak aby zwiększyć rozpoznawalność marki. Treści promocy jne umieszone na kalendarzach nie powinny posiadać wydźwięku zbyt agresywnego, ażeby klientów nie zniechęcać. Zbyt nachalna reklama wywołuje taki właśnie efekt. Na kalendarzu reklamowym powinny odnaleźć się: nazwa firmy albo logotyp, dane kontaktowe: adres, numer telefonu, adres mailowy a także w razie potrzeby dodatkowe treści promocyjne. Na prawdę często wybieranym wyjściem są kalendarze z zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy. Jest to zabieg służący budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Kalendarze firmowe stanowią przydatny i funkcjonalny upominek dla klientów. Starannie wykonane świadczą o naszym profesjonalizmie a także zaangażowaniu w relację biznesową z klientem.
Sprawdź również informacje na stronie: producent kalendarzy