Funkcjonalny gadżet reklamowy – kalendarz trójdzielny

Ważnym elementem działania każdej firmy jest marketing. Kampanie reklamowe firm są dość trudne i obejmują sporo elementów. Jednym z nich są gadżety reklamowe.

Jest to rozbudowana kategoria produktów, które są wręczane klientom osobiście albo przesyłane. Mogą być też rozdawane w takcie wydarzeń takich jak: piknik firmowy, targi branżowe, konferencja czy szkolenia pracownicze. Takie artykuły zawierają tekst reklamową, która w podstawowej wersji ma postać logo bądź nazwy firmy. Najczęściej jest ona jednakże bardziej złożona i składa się z grafiki i fotografii. Takim popularnym gadżetem promocyjnym, zwłaszcza pod koniec roku, jest kalendarz trójdzielny dla firm. Warto więc zaznajomić się z jego cechami. Kalendarz trójdzielny - o czym powinno się mieć świadomość tego? Należy zacząć od jego struktury, która jest bardzo niepowtarzalna. Składa się on z kilku głównych elementów. Górna część, nazywana główką, stanowi miejsce przeznaczone na nadruk, który może przybierać różne formy. Jeżeli ma reklamować, to często są to kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które nawiązują do działalności firmy. Umieszczane jest również logo i ewentualnie jakieś dodatkowe informacje dotyczące firmy, mogą to być przykładowo dane kontaktowe, choć te najczęściej umieszcza się w stopce, czyli dolnej części kalendarza. Pod główką znajduje się kalendarium, czyli część kalendarza podzielona na trzy części. Są to, zaczynając od góry, miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny i następny. Jest to układ, który jest niezwykle praktyczny. Kartki z miesiącami zawierają wiele miejsca na notatki. A przy tym istnieje możliwość zaznaczania konkretnej daty za pomocą kolorowej ramki przesuwanej na przezroczystej nakładce. Firmow y kalendarz trójdzielny powinien być wytworzony z najwyższą starannością. Każdy jego detal musi być dopracowany. Jedynie wręczenie tak przygotowanego upominku przyniesie pożądany efekt.
Źródło informacji: kalendarze trójdzielne z zdjęciami