Gadżety reklamowe – kołonotatnik

Ważnym elementem strategii marketingowej jest stosowanie gadżetów reklamowych. Produkty wybierane na upominki dla klientów powinny cechować się funkcjonalnością a także atrakcyjnym designem. W tej roli bardzo dobrze sprawdzają się notesy.

Spośród różnorakich rodzajów w szczególności interesujący jest kołonotatnik, który daje spore sposobności personalizacji zgodnie z oczekiwaniami klienta. Notesy spieralne a promocja firmy Kołonotatniki są bardzo praktycznym gadżetem, który jest niezastąpiony w biurze czy w trakcie szkolenia. Z tego względu stanowi trafny upominek dla każdego klienta. Zastosowanie w nim spirali zwiększa możliwości jego indywidualnego dopasowania do potrzeb klienta. Okładka powinna być zaprojektowana tak, aby zawierała elementy identyfikacji wizualnej firmy, a więc logo oraz dodatkowe elementy graficzne nawiązujące do profilu działalności firmy. Mogą być też użyte zdjęcia prezentujące nasze przedsiębiorstwo w pozytywnym świetle. O ile nie mamy odpowiednich zdjęć, a pragniemy, ażeby okładka nawiązywała do naszej branży, agencja reklamowa przygotowująca dla nas projekt na pewno coś zaproponuje. Zdjęcia muszą być bez wątpienia odpowiedniej jakości. Jednakże notes spiralowany daje o wiele więcej sposobów personalizacji. Spirala może mieć różną formę i kolorystykę. Na prawdę bardzo często stosowane są też wklejki reklamowe w notesie. Stan owią one dodatkowy nośnik treści reklamowych. Dodatkowo stosuje się też gumkę do zamknięcia czy wstążkę z nadrukiem. Takie drobne elementy stanowią o bardzo wysokiej jakości gadżetu i wywołują pozytywną reakcję, która ma wpływ na charakter naszej relacji biznesowej z klientem. Pośród upominków dla klienta notes na spirali jest produktem, który jest nie tylko szalenie funkcjonalny, podręczny, niemniej jednak również w dyskretny nienachalny sposób promuje naszą firmę poprzez utrwalanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Warto zobaczyć: dalej