Ceny różnych kalendarzy

Przy wyborze kalendarza promocyjnego powinno się zwrócić uwagę na jego układ, np. kalendarze książkowe z układem trzymiesięcznym albo holenderski kalendarz promocyjny, w którym bieżący miesiąc jest zaznaczony z większą ilością miejsca na notatki, a następnie po obu portalach znajduje się układ tabelaryczny dla poprzedniego i następnego miesiąca. Możesz też podarować swoim klientom, pracownikom i partnerom kalendarze ścienne i pasujące do nich kalendarze książkowe z taką samą grafiką, by udekorować biuro i nadać swojej marce jeszcze bardziej profesjonalny wizerunek.

Firmowy kalendarz promocyjny - tworzenie Spersonalizowane kalendarze są zazwyczaj drukowane metodą sitodruku, by obniżyć koszty i umożliwić zakup większej ilości produktów, a tym samym zwiększyć reklamę Twojego biznesu. Można także wybrać kalendarze z czterokolorowym nadrukiem cyfrowym, na przykład. w przypadku bardziej szczegółowych i kolorowych znaków logo. Inną strategią jest wybór fotokalendarza ze zdjęciami tematycznymi, które są odpowiednie dla branży, w której funkcjonuje Twoja firma, na przykład. kalendarz ze zdjęciami psów i kociąt dla gabinetu weterynaryjnego lub sklepu zoologicznego. Fotokalendarze o tematyce podróżniczej do ekspozycji w biurze podróży albo z artystycznymi dziełami sztuki a także wieloma innymi obrazami i grafikami, odpowiednimi dla sektora, w którym funkcjonuje Twoja firma. Fotokalendarze w każdym momencie cieszą się popularnością, zwłaszcza jeśli przedstawiają obrazy, które pomagają się zrelaksować i pobudzają kreatywność, i są doskonałe do przechowywania w biurze lub na biurku. Zbudowanie spersonalizowanego kalendarza jest bardzo łatwe - po wybraniu szablonu wystarczy dodać swoje personalizacje i rozprowadzić go w taki sposób, aby wiadomość promocyjna krążyła przez 12 miesięcy w roku. Kalendarze książkowe z logo to na prawdę bardzo dobry sposób na zareklamowanie własnej firmy.
Zobacz również: www.iveno.eu