Niełatwo dziś wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego który nie korzystałby z wszelkiego rodzaju środków marketingowych i nie promowałby swoich produktów w internecieach społecznościowych. Dla wielu przedsiębiorców to właśnie strategia reklamy w sieci stanowi w dużej mierze o późniejszym sukcesie na całego przedsięwzięcia. Odpowiednia identyfikacja wizualna jest bardzo na prawdę ważna dla odniesienia takiego sukcesu.
Wszystkie nasze działania powinny być spójne i nawzajem się uzupełniać.
Już na etapie projektowania logo powinniśmy mieć bardzo konkretną wizję tego jak chcemy być postrzegani przez osoby na których nam najbardziej zależy. Możemy spróbować dotrzeć do tak zwanych influencerów którzy będą później propagować nasze produkty pośród osób które śledzą ich poczynania w internecie społecznościowych. Stosownie dobrana identyfikacja marki na pewno pomoże nam stworzyć skojarzenia na których najbardziej nam zależy. Już wręcz samo logo jest w stanie zmodyfikować całkowicie wizerunek naszej firmy.
Zastanówmy się czy chcemy być postrzegani jako firma nowoczesna i inwestująca w nowe technologie czy również raczej wolimy skupiać się na bardziej tradycyjnych i konserwatywnych wartościach. Cały przekaz marketingowy powinna podkreślać spójna identyfikacja wizualna firmy która będzie bardzo dobrze komunikować wartości dzięki którym chcemy budować zaufanie wśród naszych późniejszych klient ów.
Dlatego tworzenie identyfikacji wizualnej firmy warto rozpocząć od określenia kilku zasadniczych wartości jakie chcemy propagować albo z jakimi chcemy być później kojarzeni. O zdanie musimy zapytać samych użytkowników. Możemy przeprowadzić wszelkiego rodzaju ankiety na naszych serwisach internetowych lub również na naszym profilu społecznościowym. Warto nawiązać kontakt z późniejszymi odbiorcami , a oprócz tego stale dostarczać im ciekawych ich treści.
Polecam: http://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna